Мезенцева, Ольга Олексіївна2023-08-072023-08-072019Мезенцева О. О. Аналіз лояльності в Success Management для клієнтів в сегменті B2B / О. О. Мезенцева // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2019" : тр. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 грудня 2019 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2019. – С. 45-47.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67854ukкористувачіуправлінські інструментимаркетингдіджитал компаніїusersmanagement toolsmarketingdigital companyАналіз лояльності в Success Management для клієнтів в сегменті B2BArticle