Кучіна, Світлана Едуардівна2014-12-082014-12-082012Кучіна С. Е. Складові аналізу маркетингової товарної політики підприємства / С. Е. Кучіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 14 (920), т. 2. – С. 7-9.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10673У статті розглянуто складові аналізу товарної політики підприємства з метою визначення набору дій товаровиробника по формуванню і управлінню асортиментом товарів.In the article the constituents of analysis of commodity politics of enterprise are considered with the aim of determination of set of actions of commodity producer on forming and management of commodities an assortmentukмаркетингова товарна політикажиттєвий цикл товаруранжируванняіндекс Лернераmarketing commodity policylife cycle of commodityrangingindex of ЛернераСкладові аналізу маркетингової товарної політики підприємстваArticle