Ілляшенко, Сергій Миколайович2020-04-152020-04-152005Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика : підручник / С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2005. – 234 с.966-680-228-7https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45672У книзі розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема: планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу. Підручник включає практикум з основних розділів курсу. Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики зокрема. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.ukринкові механізмитоварна маркамаркетингова діяльністьдиверсифікаціямодифікація асортиментних групцільовий ринокжиттєвий цикл товарівМаркетингова товарна політикаBookhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788