Мельникова, І. О.Чекмасова, Ірина Анатоліївна2016-05-172016-05-172015Мельникова І. О. Особливості інтернет-маркетингу для ринку твердого біопалива / І. О. Мельникова, І. А. Чекмасова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 54 (1163). – С. 43-46.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21507Проаналізовано стан українського ринку твердого біопалива, оцінено перспективи розвитку виробництва та можливості збільшення об’эму експорту до країн ЄС. Розглянуто основні інструменти інтернет-маркетингу, які використовуються для просування біопалива в інтернеті. Проведено аналіз ефективності використання онлайнових В2В майданчиків, оцінено результати роботи емейл-маркетингу. Виявлено, що основними каналами залучення трафіку на корпоративний сайт є інтернет-платформи та емейл-розсилки, вони впливають на конверсію сайту та на процес лідогенерації.ukемейл-маркетинглідогенераціяканали залучення трафікуконверсія сайтуemail-marketinglead generationdrive traffic channelssite conversionОсобливості інтернет-маркетингу для ринку твердого біопаливаFeatures of Internet marketing for the market of solid biofuelsArticle