Братух, Олександр ВолодимировичГлізнуца, Марина ЮріївнаПерерва, Петро Григорович2024-01-032024-01-032023Братух О. В. Технологія вірусного маркетингу [Електронний ресурс] / Олександр Братух, Марина Глізнуца, Петро Перерва // Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет. конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленко [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 150-153. – URL: https://drive.google.com/file/d/1Iglyp1Pe_BrwCvI5M2kHiQvAQIbEi011/view?pli=1https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72569В доповіді визначено, що вірусне повідомлення складається з фраз, які легко запам'ятовуються і спонукають людину передавати інформацію далі. Щоб вірусна інформація активно поширювалася, необхідно включити в повідомлення те, що слухач вважатиме значущим і корисним для себе і для свого оточення. Звичайно, в основі ефективного вірусного повідомлення лежить плідна творча ідея. Як правило, найбільший комунікативний ефект мають дії з елементами гумору.ukвірусний маркетингефективність використанняринокбізнес-діяльністьТехнологія вірусного маркетингуViral marketing technologyArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329