Лінькова, Олена ЮріївнаБулак, Анастасія Юріївна2022-04-142022-04-142019Лінькова О. Ю. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, концепції, підходи / О. Ю. Лінькова, А. Ю. Булак // Е-кономіка = E-conomics : електрон. зб. наук. пр. – 2019. – № 1 (3). – С. 7-10. – URL: http://e-conomics.hpi.kh.ua/index.php/journal/article/view/44, вільний (дата звернення 14.04.2022 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56436Окреслено сутність маркетингової діяльності, її завдання та цілі. Проаналізовано підходи та концепції до управління маркетинговою діяльністю. Удосконалено науково-методичний підхід до управління маркетингом на підприємстві, в сфері харчової промисловості. Розглянуто основні етапи управління маркетингом.The essence of marketing activity, its objectives and goals are outlined. Approaches and concepts for marketing activity management are analyzed. The scientific and methodological approach to the management of marketing at the enterprise in the field of food industry is improved. The basic stages of marketing management are considered.ukмаркетингпринципиціліпроцесmarketingprinciples of marketingapproachesgoals of marketing activityprocessУправління маркетинговою діяльністю: поняття, концепції, підходиMarketing management: concept, concepts, approachesArticle