Ілляшенко, Сергій Миколайович2020-03-232020-03-232012Ілляшенко С. М. Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2012. – № 3. – С. 229-241.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45208Сформовано цілісний комплекс методичних інструментів, що містить як відомі, так і авторські підходи до аналізу ринкових можливостей і діагностики потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій. Їхнє застосування суттєво підвищує ступінь обґрунтованості екологічно-орієнтованих проектів інноваційного розвитку, знижує рівень ризику, дозволяє цілеспрямовано управляти відбором найбільш раціональних варіантів розвитку.Complete complex of methodical tools including both known and author's approaches to market opportunities analysis and diagnostics of organisation innovative development potential on basis of ecological innovations is generated. Their application essentially increases validity degree of ecologically oriented projects of innovative development, reduces risk, allows to operate selection of the most rational variants of development purposefully.ukекологічний маркетингінноваційний менеджментекологічний туризмтуристичні послугиSWOT-аналізmarket opportunitiesecological innovationsecological marketingmarketing of innovationsinnovative managementАналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інноваційAnalysis of market opportunities and organization potential of innovative development on basis of ecological innovationArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788