Ілляшенко, Сергій Миколайович2020-03-262020-03-262011Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2011. – Т. 2, № 4. – С. 64-74.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45291Досліджені й систематизовані сучасні технології та інструменти інтернет-маркетингу. Визначені основні тенденції їх застосування і розвитку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів інтернет-маркетингу. Наведені перспективи його розвитку.Modern technologies and Internet marketing tools are investigated and systematised. Their basic tendencies and developments are defined. It is specified base and it is planned Internet marketing basic elements. It is planned prospects of its development.ukінтернет-бізнесмаркетингові дослідженнямаркетингові комунікаціїінформаційні технологіїзбут продукціїфокус-групивідеорекламалідогенераціяспонсорствоInternet-businessInternet-marketingmarketing researches in Internetmarketing communications in Internetsale the InternetСучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингуModern lines of application of Internet technologies in marketingArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788