Клименко, Алла МиколаївнаШуба, Ірина ВолодимирівнаБерчіян, Д. А.2020-10-192020-10-192014Клименко А. М. Методи збирання та аналізу статистики функціонування мережевих корпоративних застосунків / А. М. Клименко, І. В. Шуба, Д. А. Берчіян // Системи обробки інформації. – 2014. – Вип. 5. – С. 133-136.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48788Розглянуто проблему розробки програмного продукту для веб-аналітики та запропоновано новий метод аналізу та збору статистики корпоративного додатку. На основі дослідження багатофункціонального сервісу для аналізу інтернет-сайтів Google Analytics було виявлено ряд недоліків та розроблено новий програмний продукт, що забезпечує більш детальний та зручний для користувача метод збору, аналізу та перегляду статистики.The problem of developing software for web analytics and propose a new class of analysis and statistics gathering enterprise applications. Based on the research of multi-functional service to analyze web sites Google Analytics was revealed a number of shortcomings and developed a new software product that provides a more detailed and user-friendly method of collecting, analyzing, and viewing statistics.ukвеб-аналіздемографічний аналізконкурентний аналізпрограмний продуктweb analyticsdemographic analysiscompetitive analysissoftware productМетоди збирання та аналізу статистики функціонування мережевих корпоративних застосунківMethods of collection and analysis of statistics of network functioning enterprise applicationsArticle