Борисенко, Є. А.Кітченко, Олена Миколаївна2025-01-062024Борисенко Є. А. Оцінка впливу мерчандайзингових заходів на поведінку споживачів в аптеках: аналіз практики ДКП "ФАРМАЦІЯ" [Електронний ресурс] / Є. А. Борисенко, О. М. Кітченко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 468-469https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84948ukконкуренціяаптечні послугимаркетингові стратегіїОцінка впливу мерчандайзингових заходів на поведінку споживачів в аптеках: аналіз практики ДКП "ФАРМАЦІЯ"Article