Сегеда, О. О.Фурманець, Борис Іванович2015-11-092015-11-092012Сегеда О. О. Науково-теоретичне визначення професійного становлення студентів як майбутніх психолого-педагогічних фахівців / О. О. Сегеда, Б. І. Фурманець // Вісник ХНПУ : зб. наук. пр. Сер. : Психологія. – Харків : ХНПУ. – 2012. – Вип. 44 (1). – С. 201-209.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18006У статті висвітлені психолого-педагогічні аспекти сутності, змісту, умов і рекомендацій з розвитку професійного становлення студентів як майбутніх фахівців психолого-педагогічної діяльності. Приділена увага компонентам і критеріям щодо формування визначеного соціально-професійного явища у навчально-виховному процесі.In article psihologo-pedagogical aspects of essence, the maintenance, conditions and recommendations about development of professional formation of students as future experts of psihologo-pedagogical activity are opened. The attention is paid to components and criteria concerning formation of the given socially-professional phenomenon in teaching and educational process.ukпрофесійне становленняпсихолого-педагогічна підготовленістьпрофесійна мотиваціяprofessional formationprofessional-psychological readinessprofessional motivationНауково-теоретичне визначення професійного становлення студентів як майбутніх психолого-педагогічних фахівцівScientific-theoretical definition of professional formation of students as future psihologo-pedagogical expertsArticle