Кітченко, Олена Миколаївна2023-11-272023-11-272023Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спеціальністю 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 63 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71249.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71249В даних матеріалах відповідно до навчального плану дисципліни «Стратегічний маркетинг» розглянуто 16 тем, надано завдання та ситуаційні вправи (кейси) по всіх темах, наведено зміст практичних занять, дані деякі методичні рекомендації щодо вирішення пропонованих задач і ситуацій. Також в методичних вказівках представлено питання, які винесено на самостійний розгляд здобувачів для опрацювання, представлені типові тестові завдання, надано список рекомендованої літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти суть питань курсу і отримати деякі навички під час вирішення та відповіді на питання самостійної роботи.ukметодичні вказівкипрактичні заняттясамостійна роботамаркетингстратегіябізнес канва компаніїSWOT-аналізМетодичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653