Masyrova, RimmaSavelyeva, Victoria2017-05-052017-05-052017Masyrova R. Organization of student aligned training in the system of higher education in Kazakhstan / R. Masyrova, V. Savelyeva // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 1. – С. 29-34.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29164In article reveals the problem of the organization of student aligned training in system of higher education in Kazakhstan on the basis of introduction of the principles of the Bologna declaration. The scientific article interested for a wide range of researchers, teachers, doctoral candidates, undergraduates, bachelors of pedagogical educational institutions, teachers of schools, workers of system of professional education.У статті розкрита проблема організації навчання студентів за системою вищої освіти в Казахстані на основі впровадження принципів Болонської декларації. Виявлено основний фактор навчання, орієнтований на особистість того, хто навчається, який має чітко окреслену структуру. З'ясовано його зміст, до складу якого включено ряд компонентів, зокрема компонент набуття навичок діяльності, інтерес до творчості, нетрадиційні евристичні види роботи, формування ціннісних орієнтацій щодо створення новацій у контексті реалізації Болонських принципів у Європейському просторі вищої освіти.enacademic policyBologna Processhigher educationstudent aligned trainingакадемічна політикаБолонський процесвища освітанавчання студентівOrganization of student aligned training in the system of higher education in KazakhstanОрганізація особистісно орієнтованого на студента навчання в системі вищої освіти КазахстануArticle