Чайка, Тетяна Юріївна2023-04-132023-04-132023Чайка Т. Ю. Використання додатків Google в навчальному процесі вищої школи під час формування компетентностей студентів спеціальностей 241 "Готельно-ресторанна справа" та 242 "Туризм" [Електронний ресурс] / Т. Ю. Чайка // Методологія сучасних наукових досліджень : матеріали 19-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лютого 2023 р. / оргком.: Ю. Бойчук [та ін.] ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 6 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64161.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64161З точки зору забезпечення якості вищої освіти актуальною є проблема вибору належних форм та методів навчання та викладання. Дослідження присвячене розгляду досвіду використання digital-технологій, зокрема додатків пошукової системи Google, при формуванні компетентностей студентів спеціальностей 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм». Розглядаються можливості використання функціоналу Google Sites, Google Maps, Google Calendar при вивченні окремих тем таких академічних дисциплін як «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика», «Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності», «Event-менеджмент».In terms of quality assurance in higher education, the choice of appropriate forms and methods of learning and teaching is a relevant issue. This study focuses on the experience of using digital technologies, in particular Google applications, in improving the competencies of students of majorities 241 "Hotel and Restaurant Business " and 242 "Tourism". Explores how to use the functionality of Google Sites, Google Maps, Google Calendar in some topics of such academic disciplines as "Introduction to Specialty. Introductory practice", " Organization of tourist travel and sightseeing activities", "Event-management".ukготельно-ресторанна справатуризмкомпетентностіdigital-технологіїGooglehotel and restaurant businesstourismcompetenciesdigital technologiesВикористання додатків Google в навчальному процесі вищої школи під час формування компетентностей студентів спеціальностей 241 "Готельно-ресторанна справа" та 242 "Туризм"Using Google applications in the higher education learning process to improve the competencies of students of majorities 241 "Hospitality and Hotel Business" and 242 "Tourism"Thesishttps://orcid.org/0000-0002-7622-3193