Владленова, Іліана Вікторівна2017-10-272017-10-272017Владленова І. В. Досвід Польщі з популяризації науки: Науковий центр Коперника у Варшаві / І. В. Владленова // Вісник Нац. техн. ун-ту «ХПІ» : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 29 (1251). – С. 65-69.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32344Наука призначена для кожного громадянина суспільства, вона повинна бути демістифікованою. У зв'язці наукове-соціальне народжується розуміння, що кожен може опанувати науковим знанням як культурним надбанням і краще зрозуміти їх взаємозв'язок. У будь-якому суспільстві необхідно формування наукової культури і доступне поширення наукової інформації. Це формує «наукову грамотність». Необхідно, щоб вчені виходили за межі свого наукового товариства і взаємодіяли з громадськістю. Це може бути як телепрограми, так і гуртки любителів науки. Необхідно шукати нові шляхи, нові способи залучення людей до науки.Science is for every citizen to society, it should be demystification. In conjunction scientific-born social understanding that anyone can master the scientific knowledge as cultural heritage and better understand their relationship. In any society must formation of scientific culture and dissemination of scientific information available. This forms the "scientific literacy." It is necessary that scientists went beyond their scientific community and interact with the public. This can be a TV, and groups of fans of science. It is necessary to look for new ways, new ways of engaging people in science.ukепістемологія соціальнавідносини соціальнівченіsocial epistemologysocial relationsДосвід Польщі з популяризації науки: Науковий центр Коперника у ВаршавіPoland's experience with the popularization of science: Copernicus Science Center in WarsawArticle