Мардус, Наталія Юріївна2021-11-102021-11-102018Мардус Н. Ю. Визначення місткості внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Бізнес-навігатор. – 2018. – Вип. 3-1 (46). – С. 74-79.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54795У статті проведено аналітичне дослідження розподілу обсягів товарообороту з метою створення інформаційної бази дослідження розвитку внутрішнього ринку товарів. За результатами аналізу встановлено, що за обсягами товарообігу в Україні спостерігається зростання ступеня регіональної диференціації. На основі застосування методики порівняльної оцінки ВЕФ визначено місткість внутрішнього ринку товарів України.The article analyzes the distribution of volumes of goods turnover of enterprises in order to create an information base for research on the development of the domestic commodity market. According to the results of the analysis, it is established that the volume of trade in Ukraine shows an increase in the degree of regional differentiation. The capacity of the domestic market of goods of Ukraine is determined on the basis of application of the method of comparative estimation of the VEF.ukаналітикамісткістьтоварообігдинамікаринокanalyticscapacityturnoverdynamicsmarketdifferentiationВизначення місткості внутрішнього ринку товарівDetermination of the capacity of the internal market of goodsArticle