Мірошник, Марія Володимирівна2024-06-032024-06-032024Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Стимулювання збуту" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спеціальністю 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад.: М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 30 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78027https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78027Метою викладання навчальної дисципліни "Стимулювання збуту" є набуття здобувачами теоретичних знань та практичних навичок особливості застосування методів стимулювання збуту у структурі просування, застосування стимулювання різних етапах життєвого циклу товару, правове забезпечення стимулювання збуту. Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Стимулювання збуту" призначені для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" усіх форм навчання. Теоретична частина курсу "Стимулювання збуту" складається з 8 тем. Практична підготовка передбачає проведення практичних занять, виконання індивідуальної роботи та самостійну роботу здобувачів над інформаційними джерелами. Практичні заняття, індивідуальна робота та самостійне опрацювання літературних та інших інформаційних джерел мають сприяти кращому засвоєнню теоретичного матеріалу, напрацюванню певних практичних навичок та умінь для реалізації високого рівня фахової підготовки.ukметодичні вказівкистимулювання збутупрактична роботасамостійна роботамаркетингтоварМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Стимулювання збуту"Learning Object