Романовський, Олександр ГеоргійовичГрень, Лариса МиколаївнаЧеркашин, Андрій ІвановичКарлюк, Сергій ВолодимировичХмиров, Ігор Михайлович2023-04-192023-04-192023Педагогіка фасилітації : навч.-метод. посібник / О. Г. Романовський [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : ФОП Іванченко І. С., 2023. – 150 с. – Англ. мовою.978-617-8059-90-3https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64387Розкрито загальні засади педагогіки, педагогіки фасилітації зокрема, доведено роль педагога-фасилітатора в освітньому середовищі, що полягає у володінні медіаційною, комунікативною компетентністю, високим рівнем педагогічної культути і такту, здатністю розв’язувати конфлікти в освітньому середовищі, спрямуванні потенціалу учасників освітнього процесу на досягнення успіху у навчанні. Найважливішими передумовами здійснення цього процесу є осбистісно-орієнтований підхід у навчанні, висока педагогічна майстерність, авторитет і позитивний імідж педагога-фасилітатора. Розв’язанням теоретичних і прикладних питань займається педагогіка фасилітації, що продукує знання про педагогіку фасилітації як специфічний вид педагогічної діяльності. Для студентів галузі знань «Психологія», спеціальності 053 Психологія всіх форм навчання.The general foundations of pedagogy and facilitation pedagogy are laid out, in particular the role of the facilitator-pedagogue in the education environment is highlighted along with the needed facilitator-teacher’s traits like mediation and communicative competence, high level of pedagogical culture and tactfulness, ability to solve conflicts in the education environment, directing students’ potential at achievement of success in learning. The most important preconditions for this process effectuation are the personality-oriented approach in teaching, high pedagogic skillfulness, authority, and a positive image of the facilitator-pedagogue. The pedagogy of facilitation deals with solving theoretical and applied issues, producing knowledge on facilitation pedagogy as a specific kind of pedagogic activity. Intended for students in “Psychology” branch of knowledge, specialty 053 Psychology of all forms of learning.enнавчально-методичний посібникпедагогічна культуранавчальний процесетикетіміджпедагогічна тактовністьмедіаційна компетентністьpedagogue's activitypedagogical tactfulnessmediation competenceetiquettethe imageПедагогіка фасилітаціїPedagogy of facilitationBookhttps://orcid.org/0000-0002-0602-9395https://orcid.org/0000-0003-4466-6018https://orcid.org/0000-0003-4929-6706https://orcid.org/0000-0002-7958-463X