Ткачова, Надія ПетрівнаКобєлєв, Валерій МиколайовичПерерва, Петро Григорович2022-06-252022-06-252022Ткачова Н. П. Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу / Н. П. Ткачова, В. М. Кобєлєв, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 126-128.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57453Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.ukміжнародний маркетингсили притяжіннясили поштовхуефективністьпромислові підприємстваСили притягання і поштовху міжнародного маркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329