Veres Somosi, MariannNagy, SzabolcsPiskoti, Istvan2025-01-162024Veres Somosi M. Digital marketing tools for promoting hospitality and tourism in Ukraine: the role of online communications in post-war reconstruction [Electronic resours] / M. Veres Somosi, S. Nagy, I. Piskoti // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 39-42.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85345endigital marketinghospitality and tourismpost-war reconstructiontourism industryonline communicationsthe country's imageDigital marketing tools for promoting hospitality and tourism in Ukraine: the role of online communications in post-war reconstructionArticle