Міщенко, Марина Миколаївна2015-09-032015-09-032015Міщенко М. М. Освітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освіти / М. М. Міщенко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії = Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy. – Запоріжжя : ЗДІА, 2015. – № 61. – С. 60-66.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16519В статті пропонується осмислення взаємовідносин викладача та учня в сучасному освітньому процесі. Розглядаються поняття педагогічної майстерності, педагогічної культури, професіоналізму. Педагогічна майстерність подається як авторський процес. Сучасна зміна ролі викладача в освіті пов'язана з готовністю до створення авторської техніки викладання і запровадження педагогічних інноваційних методів. Сьогодні замало лише просвітницької моделі освіти, що спрямована лише на передачу знань і умінь, на перший план виходять навики особистої діяльності, такі як інноваційність, креативність. Водночас сучасність потребує готовності до безперервної освіти, постійного самовдосконалення та навчання.ukосвітаосвітній процессуб'єкт-суб'єктні відносинипедагогічна майстерністьeducationeducational processsubject-subject relationspedagogical tradeОсвітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освітиEducational process and relations of teacher and student within the framework of modern philosophy of educationArticle