Марусенко, Олексій МиколайовичМєтєльов, Володимир ОлександровичОвсяніков, Владислав ВалерійовичРиженко, Андрій Сергійович2024-05-202024-05-202024Розробка десктопного застосунку для E-mail маркетингу / О. М. Марусенко, В. О. Мєтєльов, В. В. Овсяніков, А. С. Риженко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Нові рішення в сучасних технологіях = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : New solutions in modern technology : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 1 (19). – С. 20-25.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77403У контексті інтернет-реклами, прямий маркетинг включає в себе кілька ефективних засобів, якими активно користуються професіонали. До цих засобів відносяться: маркетинг через електронні листи, маркетинг за допомогою мобільних пристроїв, надсилання push-сповіщень та маркетинг через месенджери. E-mail маркетинг служить ключовим засобом безпосередньої взаємодії, пропонуючи метод двостороннього спілкування з метою розвитку відносин із клієнтом або збільшення обсягів продажу. Ця комунікація здійснюється за допомогою відправки електронних листів, що містять інформацію, актуальну та цікаву для клієнта. Розглядається розробка десктопного застосунку для e-mail маркетингу. Особлива увага у роботі приділена автоматизації процесу розсилки, що забезпечує доставку повідомлень до кінцевих отримувачів без затримок і помилок. Проведено аналіз існуючих рішень на ринку, визначено ключові вимоги до функціональності та інтерфейсу додатку. Розроблений застосунок демонструє високу ефективність у роботі з різними групами користувачів, забезпечуючи гнучкість налаштувань, простоту використання та високий рівень безпеки комунікацій. Програма дозволяє користувачу завантажувати файл зі списком електронних адрес і додатковою інформацією (наприклад, ПІБ адресатів). Розроблений застосунок надає можливість персоналізації листів при використані шаблонів листів та обрати сервіс для відправки листів, такий як Google (Gmail) або Microsoft (Outlook). Особлива увага приділена розробці алгоритмів, які дозволяють оптимізувати процес відправлення листів, зокрема, розумне розподілення листів. Процес розробки включає в себе етапи проєктування, написання коду, інтеграції з існуючими поштовими серверами та наступного тестування програми. Програма, розроблена на основі платформи .NET 7 та мови програмування C#, використовує WinForms для створення графічного користувацького інтерфейсу. Цей застосунок для операційної системи Windows, який поєднує в собі сучасні можливості .NET 7 із зручністю та інтуїтивністю графічних інтерфейсів на основі WinForms. Проведено тестування застосунку та аналіз його конкурентоспроможності на ринку програмного забезпечення. Тестування програмного продукту включає як автоматизовані, так і ручні методи, щоб забезпечити його надійність і відповідність вимогам безпеки. Висока надійність доставки повідомлень та адаптивність до різних сценаріїв використання визначають значущість розробленого продукту в сучасному цифровому світі, вносячи вагомий вклад у розвиток технологій цифрової комунікації. Створено ефективний, безпечний та легкий у використанні застосунок, що дозволяє користувачам ефективно управляти e-mail маркетингом, підвищуючи якість комунікації та взаємодії з аудиторією.In the context of internet advertising, direct marketing includes several effective tools actively used by professionals. These tools include email marketing, mobile marketing, push notification delivery, and messenger marketing. Email marketing serves as a key tool for direct interaction, offering a method of two-way communication with the aim of building relationships with the client or increasing sales volumes. This communication is facilitated through the sending of emails containing information that is relevant and interesting to the client. The development of a desktop application for email marketing was considered. Special attention in the work is given to automating the mailing process, ensuring messages are delivered to the end recipients without delays or errors. An analysis of existing solutions in the market has been conducted, identifying key requirements for the application's functionality and interface. The developed application demonstrates high efficiency in working with different user groups, providing flexibility in settings, ease of use, and a high level of security for communications. The program allows the user to upload a file with a list of email addresses and additional information (for example, the recipients' full names). The developed application offers the ability to personalize emails using templates and choose a service for sending letters, such as Google (Gmail) or Microsoft (Outlook). Particular attention has been paid to developing algorithms that optimize the email sending process, including smart distribution of emails. The development process includes stages of design, coding, integration with existing mail servers, and subsequent testing of the program. The program, developed based on the .NET 7 platform and the C# programming language, uses WinForms to create a graphical user interface. This Windows operating system application combines the modern capabilities of .NET 7 with the convenience and intuitiveness of graphic interfaces based on WinForms.Testing of the application and analysis of its competitiveness in the software market has been conducted. Testing of the software product includes both automated and manual methods to ensure its reliability and compliance with security requirements. The high reliability of message delivery and adaptability to different usage scenarios underscore the significance of the developed product in the modern digital world, making a substantial contribution to the development of digital communication technologies. An efficient, secure, and user-friendly application has been created, allowing users to effectively manage email marketing, enhancing the quality of communication and interaction with the audience.ukдесктопний застосунок.Net 7WinFormse-mail маркетингцифровий маркетингпрямий маркетингалгоритми цифрової комунікаціїdesktop applicationemail marketingdigital marketingdirect marketingdigital communication algorithmsРозробка десктопного застосунку для E-mail маркетингуDevelopment of a desktop application for E-mail marketingArticlehttps://doi.org/10.20998/2413-4295.2024.01.03https://orcid.org/0000-0001-6911-2500https://orcid.org/0000-0002-2633-6296