Пономарьов, Олександр Семенович2015-10-272015-10-272015Пономарьов О. С. Філософська рефлексія феномену педагогічного спілкування / О. С. Пономарьов // STUDIA SLOBOZHANICA : матер. Міжнар. наук.-метод. конф. "Слобожанський гуманітарій – 2014", 31 жовтня 2014 р. – Харків : ХНТУСГ, 2015. – С. 245-251.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17757Показано місце педагогічного спілкування в системі засобів освіти. Проаналізовано основні філософські аспекти цього феномену. Обґрунтовано необхідність підвищення культури педагогічного спілкування як важливого чинника забезпечення завдань освіти і одного із складників професійної компетенції педагога і засобу його впливу на студентів.The place of pedagogical communication in the means of education is demonstrated. The main philosophical aspects of this phenomenon are analyzed. The necessity to improve the culture of pedagogical dialogue as important factor in ensuring the objectives of education and one of the components of the professional competence of the teacher and the means of its impact on students is justified.ukвища освітафілософія освітипедагогічне спілкуванняпрофесійна культураphilosophy of educationpedagogical communicationprofessional cultureФілософська рефлексія феномену педагогічного спілкуванняArticle