Любченко, В. В.Шинкарюк, О. С.2015-03-032015-03-032011Любченко В. В. Метод будування навчальної траєкторії в умовах мобільного навчання / В. В. Любченко, О. С. Шинкарюк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інформатика і моделювання. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 17. – С. 81-85.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13245Розглянуто вплив на вимоги до навчального матеріалу обмеженості у часі сеансів навчання в умовах мобільного навчання. Модифіковано алгоритм визначення компонент сильної зв’язності для застосування його до змішаних графів з метою отримання декомпозиції навчального курсу. Запропоновано метод будування навчальної траєкторії на основі множин пов’язаних навчальних концептів. Бібліогр.: 8 назв.Impact of time constraints of learning sessions in mobile learning on requirements for learning materials is considered. The algorithm for strong components discovering is modified for using on the mixed graphs to obtain the syllabus decomposition. A method of learning trajectory building based on a set of related educational concepts is proposed. Refs.: 8 titles.ukосвітнє середовищемобільні пристроїкомпоненти сильної зв’язностідекомпозиція навчального курсунавчальні концептиmobile learningstrong componentssyllabus decompositionlearning trajectoryМетод будування навчальної траєкторії в умовах мобільного навчанняMethod of learning trajectory building for m-learningArticle