Болібрук, К. С.2024-05-172024-05-172024Болібрук К. С. Стан і перспективи інклюзивного виховання в навчальних закладах / К. С. Болібрук // Здоров'я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти : матеріали 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 квітня 2024 р. = Health of nation and improvement of physical culture and sports education : 4nd Intern. Sci. and Practical Conf., April 25-26, 2024 / гол. ред. А. В. Кіпенський ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 236-242.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77328Дослідження спрямоване на аналіз важливості та стану викладання фізичної культури для інклюзивних груп в початкових і середніх навчальних закладах. Встановлено, що зростає увага до створення інклюзивних середовищ у школах та спортивних клубах, щоб забезпечити участь у заняттях фізичного виховання для всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, психологічних та інтелектуальних можливостей.ukосвітні процесифізична культураінклюзивні групиохорона здоров'я дітейінвалідністьСтан і перспективи інклюзивного виховання в навчальних закладахArticle