Владимирова, В. І.Ларка, Людмила Сергіївна2023-06-012023-06-012023Владимирова В. І. Специфіка маркетингової діяльності закладів освіти / В. І. Владимирова, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 700.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65726Досліджено специфіку маркетингу освітніх послуг. Проаналізовано роль офіційного сайту закладу освіти у просуванні освітніх послуг. Охарактеризовано складові комплексу маркетингу для закладу освіти.ukмаркетингова діяльністьмаркетинг освітніх послугкомплекс маркетингупродукціяцінапросуванняСпецифіка маркетингової діяльності закладів освітиArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464