Омеляненко, Тетяна Володимирівна2014-01-222014-01-222013Омеляненко Т. В. Формування ключових компетенцій з енергосервісу в процесі розвитку взаємовідносин з клієнтами енергопостачальної компанії / Т. В. Омеляненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам'яті проф. Балацького О. Ф., 24-26 квітня 2013 р. / ред. О. В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т. 1. — С. 216-217.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3752ukенергоринокринкові відносиниобласні енергопостачальні підприємстваспоживачі електроенергіїметод VRIO-аналізуенергосервісний контрактФормування ключових компетенцій з енергосервісу в процесі розвитку взаємовідносин з клієнтами енергопостачальної компаніїArticle