Ілляшенко, Сергій МиколайовичІлляшенко, Наталія СергіївнаШипуліна, Юлія Сергіївна2023-04-282023-04-282023Ілляшенко С. М. Стратегічні підходи до комерціалізації знань як завершального етапу інноваційного процесу [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – [Ч. 2]. – С. 89-91. – URL: https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/1239/zbirnykberezen2023ch2sekciya5101.pdf, вільний (дата звернення 28.04.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64616Отримані результати сприяють раціоналізації вибору стратегічних підходів до комерціалізації знань господарюючих суб’єктів різних рівнів узагальнення. У сукупності вони розвивають засади менеджменту знань суб’єктів інноваційної діяльності різного рівня (окремих організацій, галузей, національної економіки у цілому) в частині поглиблення методологічних засад формування організаційно-економічного механізму комерціалізації знань організацій як безпосередньо, так і знань, що втілені у продуктові і процесні інновації.The obtained results contribute to the rationalization of the choice of strategic approaches to the commercialization of knowledge of economic entities of different levels of generalization. In aggregate, they develop the principles of knowledge management of subjects of innovation activity of different levels (individual organizations, industries, the national economy as a whole) in terms of deepening the methodological foundations of the formation of the organizational and economic mechanism for the commercialization of knowledge of organizations both directly and knowledge embodied in product and process innovations.ukменеджмент знанькомерціалізація знаньінноваційний процесknowledge managementcommercialization of knowledgeinnovation processСтратегічні підходи до комерціалізації знань як завершального етапу інноваційного процесуStrategic approaches to the commercialization of knowledge as the final stage of the innovation processArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-1426-1215https://orcid.org/0000-0002-8133-578X