Kosenko, O. P.Klimov, Maksym2024-10-042024Kosenko O. P. Marketing strategies as a means to enhance educational innovations / Kosenko O. P., Klimov Maksym // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2024. – № 5 (195). – С. 30-38.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82037This article examines how marketing strategies impact educational innovations, using a project at the Kharkiv Art College as an example. The project integrates engineering and art education to expand student horizons through microgreen cultivation. Employing both qualitative and quantitative methods, the attitudes of students and educators towards innovations were explored. Results show that marketing strategies and an interdisciplinary approach increase student engagement. Assessing strategy effectiveness through awareness and satisfaction, the study highlights the importance of a strategic approach to enrich education and create a creative environment.У статті аналізується, як маркетингові стратегії впливають на освітні інновації, з прикладом проекту в Харківському художньому коледжі. Проект об'єднує інженерію та художню освіту для розширення студентських горизонтів через вирощування мікрозелені. Використовуючи якісні та кількісні методи, досліджено ставлення студентів і викладачів до нововведень. Результати показують, що маркетингові стратегії і міждисциплінарний підхід збільшують залученість студентів. Оцінюючи ефективність стратегій через обізнаність і задоволеність, дослідження вказує на значення стратегічного підходу для збагачення освіти та створення творчого середовища.eneducational innovationmarketing strategiesinterdisciplinary educationstudent engagement and motivationinnovation adoptionосвітня інноваціямаркетингові стратегіїміждисциплінарна освітазалученість та мотивація студентівприйняття інноваційMarketing strategies as a means to enhance educational innovationsМаркетингові стратегії як засіб посилення освітніх інноваційArticlehttps://doi.org/10.20998/2313-8890.2024.05.03https://orcid.org/0000-0002-4028-7697https://orcid.org/0009-0009-3028-7026