Матросова, Вікторія ОлександрівнаГрідіна, Аліна ОлегівнаІвченко, Марія Олександрівна2020-10-062020-10-062020Матросова В. О. Інформаційні технології як інструмент формування бренду туристичного підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Матросова, А. О. Грідіна, М. О. Івченко // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 173-176. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 06.10.2020 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48527ukтуристичний бізнесінформаційні системибрендінгІнформаційні технології як інструмент формування бренду туристичного підприємстваThesis