Ілляшенко, Сергій МиколайовичШипуліна, Юлія СергіївнаІлляшенко, Наталія Сергіївна2024-12-182024Ілляшенко С. М. Ризики маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємств / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку = Modern management of economic systems within the coordinates of the sustainable development paradigm : матеріали 6-ї Міжнар. наук. конф., 18 вересня 2024 р. : присвячується пам'яті професора Харічкова Сергія Костянтиновича. – Одеса : Національний університет "Одеська політехніка", 2024. – С. 71-72.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84440Визначено основні ризики на етапах маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємств, що функціонують в перманентно мінливих умовах поточної трансформації технологічних укладів. Сформовано комплекс рекомендацій щодо зниження ідентифікованих видів ризику, запропоновано методичний підхід до їх кількісної оцінки.The main risks at the stages of marketing substantiation of strategies for innovative development of enterprises operating in permanently changing conditions of the current transformation of technological modes have been identified. A set of recommendations for reducing the identified types of risk has been formed, a methodical approach to their quantitative assessment has been proposed.ukмаркетингмаркетинговий ризикінноваційний розвитокінноваційні стратегіїmarketingmarketing riskinnovative developmentinnovation strategiesРизики маркетингового обґрунтування стратегій інноваційного розвитку підприємствRisks of marketing substantiation of strategies for innovative development of enterprisesArticle