Данько, Тарас ВолодимировичВолікова, Марія Василівна2014-06-052014-06-052012Данько Т. В. Аналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства / Т. В. Данько, М. В. Волікова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 16. – С. 101-107.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7229В статті проаналізовані сучасні підходи до класифікації маркетингових затрат підприємства, виділені їх недоліки та зроблено їх уточнення на основі досвіду зарубіжних та вітчизняних вчених для вирішення проблеми оцінки ефективності маркетингової діяльності.The paper analysis the modern approaches to classification of marketings expenses at enterprises and their applicability to marketing performance measurement. The appropriate recommendations on adopting reviewed classifications to the marketing efficiency assessment are suggestedukмаркетингові затрати підприємстваефективність маркетингової діяльностіАналіз та уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємстваArticle