Дубініна, Оксана МиколаївнаТоніца, Олег Володимирович2024-09-102024-09-102021Дубініна О. М. Позиціонування математичної мови в контексті дистанційного навчання майбутніх ІТ-фахівців / Дубініна Оксана Миколаївна, Тоніца Олег Володимирович // Science, innovations and education: problems and prospects : proc. of the 4th Intern. sci. and practical conf., November 10-12, 2021 / ed. M. L. Komarytskyy. – Electronic text data. – CPN Publishing Group : Tokyo, 2021. – С. 337-342. – Отримано з https://sci-conf.com.ua/iv-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya science-innovations-and-education-problems-and-prospects-10-12-noyabrya-2021-goda-tokio-yaponiya-arhiv/.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81066Сучасному навчальному процесу притаманне збільшення обсягу дистанційної освіти. До того ж при підготовці ІТ-фахівців вища інженерна школа постає перед необхідністю подолання протиріччя між професійно затребуваним широким спектром математичних знань і умінь для вище названих фахівців і обмеженістю у часі отримання вищої професійної освіти. Актуальність роботи детермінується тим, що здатність сучасних фахівців, які беруть участь в індустріальному виробництві програмної продукції, до синтезу та компетентного використання у своїй професійній діяльності математичного апарату, залежить від опанування ними математичної мови, як універсального інформаційно-зберігаючого, комунікативного, трансляційного, інтегруючого наукове знання інструменту загальнопланетарного застосування. Поглиблене вивчення математичної мови та розвиток математичного мовлення здобувачів вищої освіти у галузі інформаційно-комунікаційних технологій сприяє продуктивному використанню потенціалу математики задля інтенсифікації навчального процесу по підготовці цих фахівців.ukінженерія програмного забезпеченнядистанційне навчанняматематична моваматематичне мовленнясамоосвітаПозиціонування математичної мови в контексті дистанційного навчання майбутніх ІТ-фахівцівArticle