Марченко, І. Б.2015-02-122015-02-122010Марченко І. Б. Організація та проведення психологічного моніторінгу професійного самовизначення учнівської молоді / І. Б. Марченко Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 3. – С. 83-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12983Стаття представляє теоретичні та практичні основи організації та проведення психологічного моніторингу професійного самовизначення учнівської молоді. Мета статті ознайомити практичних психологів навчальних закладів з етапами, формами та методами використання психологічного моніторингу в профорієнтаційній роботі навчальних закладів різних типів та рівнів.The article represents theoretical both practical bases of the organization and carrying out of psychological monitoring of professional self-determination of a studying youth. The purpose of clause to acquaint practical psychologists of educational institutions with stages, forms and methods of use of psychological monitoring in work on vocational guidance in educational institutions of different types and levels.ukнавчальні закладипрофорієнтаційна роботасамовизначення особистостімайбутня професіявластивості особистостімоніторингове дослідженняОрганізація та проведення психологічного моніторінгу професійного самовизначення учнівської молодіOrganization and conduct of psychological monitoring professional self school youthArticle