Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДемідова, Юлія Євгенівна2021-12-282021-12-282018Ігнатюк О. А. Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій / О. А. Ігнатюк, Ю. Є. Демідова // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. : Педагогіка і психологія. – 2018. – № 2 (16). – С. 192-198.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55498У статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.The article focuses on specifying the results of teaching the integrated ergonometric and psychopedagogical disciplines in the context of forming of ergonomic competence as an index of quality of professional preparation of future teachers of higher school. It is shown that the ergonomic competence is formed on the basis of totality of socially-psychological, physiological, psychological, psycho-physiological, anthropometric and hygienic constituents. The results of teaching the integrated ergonomic and psychopedagogical disciplines in what concerns their influence on forming the ergonomic competence of future higher school teachers are demonstrated and discussed.ukінтегровані дисципліниміждисциплінарний підхідпрофесійна підготовкапрофесійна діяльністьпедагогіка вищої школипсихолого-педагогічні дисциплінирезультати навчанняякість навчанняergonomic competencetrainingprofessional activitypedagogy of higher educationpsycho-pedagogical disciplinesЕргономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформаційErgonomic competence as the result of teaching and as an integrated index of quality of professional preparation of future higher school teachers in the conditions of educational transformationsArticle