Мозольський, Едуард В.Стригуль, Лариса Станіславівна2025-01-232024-12Мозольський Е. В. Інновації у готельно-ресторанному бізнесі та їх вплив на підвищення якості продукції та послуг / Мозольський Е. В., Стригуль Л. С. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р., м. Харків : у 2 ч. Ч. 2 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 238-241.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85537Інновації у готельно-ресторанному бізнесі є основним фактором, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності та якості послуг в умовах швидко мінливого ринку. У сучасному світі підприємства повинні постійно адаптуватися до нових викликів, орієнтуючись на використання новітніх технологій, сталих практик та інноваційних підходів до взаємодії з клієнтами. Впровадження інноваційних технологій дозволяє значно покращити ефективність бізнес-процесів і підвищити загальний рівень задоволеності клієнтівukсфера гостинностіготельно-ресторанний бізнесінноваціїінноваційні технологіїцифрові технологіїінноваційні стратегіїІнновації у готельно-ресторанному бізнесі та їх вплив на підвищення якості продукції та послугThesis