Мірошник, Марія Володимирівна2023-10-312023-10-312023Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетинг послуг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 33 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70290До сектора послуг входить безліч різноманітних галузей, в тому числі й багато видів діяльності, яку здійснюють державні і суспільні організації. Підприємства сфери послуг за багатьма критеріями (а саме: специфіка організації виробництва та процесу надання послуг; висока динамічність ринкових процесів; домінування територіальної (географічної) сегментації, висока швидкість обороту капіталу; висока чутливість до змін ринкової кон’юнктури; висока ступінь диференціації послуг та невизначеність результатів діяльності з надання послуг) відрізняються від виробничих підприємств і потребують особливого підходу до застосування маркетингу у своїй діяльності.ukметодичні вказівкиекономічна діяльністьринок послугкомунікативна політикацінова політикапідприємницька діяльністьфінансиМетодичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Маркетинг послуг"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587