Зюбанова, Д. М.2015-02-262015-02-262011Зюбанова Д. М. Сутність та особливості використання елементів комплексу міжнародного маркетингу / Д. М. Зюбанова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 14. – С. 39-43.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13197У статті розглядаються елементи комплексу міжнародного маркетингу, висвітлюється їхня сутність та особливості використання. Аналізуються різні підходи до класифікації елементів комплексу маркетингу. Зазначається важливість впливу комплексу міжнародного маркетингу на ефективне просування товару на міжнародних ринках.In the article the elements of the marketing mix are examined, their nature and characteristics of use is considered. Different approaches to classifying the elements of the marketing mix are analyzed. The importance of the marketing mix influence on the effective promotion of goods in international markets is distinguished.ukринок міжнароднийтоварцінапросуванняканали розподіленнямаркетинг-міксСутність та особливості використання елементів комплексу міжнародного маркетингуArticle