Пасічник, В. В.Шестакевич, Т. В.2016-09-242016-09-242016Пасічник В. В. Модель процесу аналізу даних психофізіологічного діагностування / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Інформатика та моделювання. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 21 (1193). – С. 86-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23422Інформаційно-технологічна підтримка першого етапу інклюзивного навчання полягає у реалізації процесів накопичення результатів психофізіологічного діагностування особи, формуванні та аналізі комплексної оцінки особи. Формування моделі процесу аналізу накопичених результатів медичного та психологічного діагностування особи є етапом розроблення інформаційної технології підтримки процесу визначення психофізіологічних особливостей особи за допомогою інтелектуального та багатовимірного аналізу даних.Information and technology support of the first phase of inclusive education process is an accumulation of results of psychophysiological diagnostics, as well as forming and analyzing comprehensive assessment of the person. Modeling the process of analysis of the accumulated medical and psychological diagnosis results is the stage of development of information technology support for the process of determining the physiological characteristics of individuals using intellectual and multivariate analysis.ukінклюзивне навчанняпсихофізіологічне діагностуваннякомплексна оцінкамодель процесу аналізу данихкомплексна оцінка особиinclusive educationpsychophysiological diagnosticscomprehensive assessment of the personmodeling the process of analysisМодель процесу аналізу даних психофізіологічного діагностуванняThe models of data analysis process of psychophysiological diagnosticsArticle10.20998/2411-0558.2016.21.09