Сударкіна, Світлана ПетрівнаТоріна, О. В.2014-12-082014-12-082012Сударкіна С. П. Вдосконалення маркетингової діяльності на промисловому підприємстві / С. П. Сударкіна, О. В. Торіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 14 (920), т. 2. – С. 96-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10700У статті розглянуті основні аспекти маркетингової діяльності підприємства та необхідність її вдосконалення. Проаналізована маркетингова діяльність промислового підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві.The article deals with the basic aspects of marketing activities in the enterprise and its improvement. The marketing activities of industrial enterprises are analyzed. The measures for improvement of marketing activities in the company are proposed.ukмаркетингова діяльністьпромислове підприємстворинкові відносиниконкурентоздатністьmarketing activityindustrial enterprisesВдосконалення маркетингової діяльності на промисловому підприємствіArticle