Ковальов, В. Д.Гаков, С. О.Сукова, Т. О.2016-12-282016-12-282010Ковальов В. Д. Дослідження процесу ремонтного відновлення колісних пар рухомого складу токарною обробкою / В. Д. Ковальов, С. О. Гаков, Т. О. Сукова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технології в машинобудуванні. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 53. – С. 39-48.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25813Встановлено відсотковий розподіл основних видів зношення колісних пар, що надходять до вагонних та локомотивних депо на ремонтне відновлення. Визначені основні види зношувань та поломок різального інструменту при обробці колісних пар з наявним термомеханічним зношуванням поверхні кочення колеса.The percent distributing of basic types of wheelpairs wear which act to the carriage and locomotive depots on repair renewal is set. The basic types of wears and breakages of cutting instrument at wheelpairs treatment with the present termomechanical wear of surface of wheel woobling are presented.ukтермомеханічні дефектикомпоновка верстатафізико-механічні властивостітвердосплавні пластиниумови експлуатаціїДослідження процесу ремонтного відновлення колісних пар рухомого складу токарною обробкоюArticle