Петренко, Олександр МиколайовичЛюбарський, Борис Григорович2020-11-282020-11-282015Петренко О. М. Аналіз методів визначення енергетично оптимальних параметрів управління транспортних засобів / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Системи озброєння і військова техніка. – 2015. – № 4 (44). – С. 96-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49575В науковій статті проведено аналіз існуючих методів визначення енергооптимальних режимів руху електричного рухомого складу. Зазначено, що відомі підходи до рішення завдань визначення оптимальної по енерговитратах траєкторії руху транспортних засобів можна розділити на дві групи: чисельні та аналітичні. Найбільш перспективним методом для пошуку енергетично оптимальних режимів руху електрорухомого складу є чисельний метод, який ґрунтується на найважливішому завдані при оптимізації траєкторій руху: пошуку допустимих режимів управління, що задовольняють усім умовам і обмеженням завдання.The article discusses the scientific analysis of existing methods for determining the optimal energy modes of motion of the electric rolling stock. It is noted that the known approaches to solving the problem of determining the minimum-energy path of the vehicle can be divided into two groups, and the numerical analysis. The most promising method to find optimal energy modes of movement of electric rolling stock is a numerical method based on the most important tasks while optimizing the trajectories: the search for acceptable control modes that meet all the conditions and restrictions.ukенергетично оптимальна траєкторія рухуелектрорухомий складпринцип Понтрягіначисельні методианалітичні методиelectric rolling stockprinciple of Pontryaginnumerical methodsanalytical methodsАналіз методів визначення енергетично оптимальних параметрів управління транспортних засобівAnalysis methods for determining the optimal energy management settings vehiclesArticle