Редченко, Елена Сергеевна2014-04-142014-04-142009Редченко Е. С. Математическая модель влияния центробежной силы на механизм наклона кузова при стендовых испытаниях с учетом колебаний надрессорного строения / Е. С. Редченко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Транспортное машиностроение. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 47. – С. 64-71.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5494У статті наведені короткі відомості про стендове обладнання для випробувань рухомого складу. Запропонована матиматична модель для розрахунку миттєвого значення радіусу перехідної кривої. Розроблена математична модель для дослідження впливу центробіжної сили на механізм нахилу з урахуванням коливань надресорної будови вагону. Наведені пропозиції щодо створення каткового стенду з можливістю імітації центробіжної сили.In article the short information about stand equipment for rolling stock test are given. The mathematical model to make calculations of the instantaneous value of the transition curve radius is proposed. The mathematical model for investigation of the centrifugal force effect on the tilt mechanism taking into account oscillations of the bolster construction of the car is worked out. The suggestions concerning the creation of the roller rig with possibility to centrifugal force simulation are given.ruжелезнодорожный транспортподвижной составкатковые стендыматематическая модельRolling Vibrating Test UnitRolling Test UnitМатематическая модель влияния центробежной силы на механизм наклона кузова при стендовых испытаниях с учетом колебаний надрессорного строенияArticle