Кучіна, Світлана Едуардівна2017-05-102017-05-102010Кучіна С. Е. Основні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємства / С. Е. Кучіна // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 133-137.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29184У статті розглядається визначення маркетингової товарної політики та основні напрямки її формування для промислового підприємства.In the article determination of marketing commodity policy and basic directions of its forming is examined for an industrial enterprise.ukсистема маркетингуринокконкурентні позиціїзабезпечення якостіконкурентоспроможністьтоварний асортиментсервісне обслуговуванняінноваційна політикаОсновні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємстваArticle