Ілляшенко, Сергій МиколайовичКонопелько, Г. М.Неділько, М. О.Старків, І. Л.2020-03-132020-03-132015Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг / С. М. Ілляшенко [та ін.] // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. : в 2 т. Т. 2 / гол. ред. І. М. Рєпіна. – Київ : КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2015. – Вип. 34-35. – С. 32-39.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44990Викладено основні положення і результати практичної апробації методичного підходу до аналізу факторів, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ і спеціальностей підготовки. Запропонований підхід дозволяє точно оцінити споживацькі запити на ринку освітніх послуг конкретного регіону як узагальнено, так і в розрізі випускників окремих закладів середньої освіти, що надає можливість обґрунтовано вести профорієнтаційну компанію, диференціювати заходи комплексу маркетингу освітніх послуг конкретних ВНЗ і підвищити тим самим їх дієвість.There are stated the fundamental principles and results of a practical testing of the methodological approach to the analysis that make influence on the entrants' choice of the university and a future profession. The proposed approach makes it possible to accurately assess consumer needs in the education market of a particular region, both generally and in the context of individual graduates of secondary educational institutions, that makes it possible to conduct a career-orientated campaign, differentiate the events of complex marketing of educational services of specific university and thereby increase their effectiveness.ukвища освітаспоживчі перевагимаркетингстудентиВНЗпрофорієнтаційні заходиmarket of educational serviceshigher educationanalysis that make influence oncustomer benefitsmarketing of educational servicesАналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послугArticle