Чайка, Тетяна ЮріївнаШевцов, Т. М.Путятіна, С. Б.2023-12-052023-12-052023Чайка Т. Ю. Формування нових екскурсійних продуктів на основі використання технологій віртуальної та доповненої реальності [Електронний ресурс] / Т. Ю. Чайка, Т. М. Шевцов, С. Б. Путятіна // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 2 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 302-306. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71551.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71551Формування нових екскурсійних продуктів на основі використання технологій віртуальної та доповненої реальності є перспективним напрямком розвитку екскурсійного обслуговування. Технологія проектування віртуальних екскурсій є результатом кросдисциплінарної взаємодії таких галузей наукового знання, як екскурсійне обслуговування та діджиталізація. Методи та прийоми диджиталізації застосовуються на багатьох етапах підготовки таких екскурсій. Просування на ринку нових екскурсійних продуктів на основі використання digital-технологій може здійснюватися як на основі традиційних бізнес-схем, так і на основі інноваційних підходів. Одним із інноваційних інструментів просування на ринку нових екскурсійних продуктів є стартапи.ukвіртуальна реальністьдоповнена реальністьвіртуальна екскурсіяінтерактивний метод візуалізації3D-об'єктивнутрішня навігаціяФормування нових екскурсійних продуктів на основі використання технологій віртуальної та доповненої реальностіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7622-3193