Шматько, Наталія МихайлівнаЯковенко, С. В.2024-09-192024Шматько Н. М. Штучний інтелект як цифровий інструмент ефективного функціонування бізнесу / Шматько Н. М., Яковенко С. В. // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – T. 2. – C. 407-410.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81419ukштучний інтелектцифрові інструментибізнесфункціонування бізнесуцифрові технологіїCRM-системиШтучний інтелект як цифровий інструмент ефективного функціонування бізнесуArticle