Долінська, Раїса ГригорівнаСтоцька, А. В.2017-03-202017-03-202010Долінська Р. Г. Сегментація і позиціонування товарів у ланцюгу цінностей транснаціональної компанії / Р. Г. Долінська, А. В. Стоцька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 50. – С. 33-37.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27934Предложены методы сегментации и позиционирования товаров для обеспечения конкурентных преимуществ в международной цепочке ценности АСУ ТП для конечного потребителя.The methods of segmentation and positioning products to ensure competitive advantages in the international value chain of industrial controls for the ultimate consumer have been proposed.ukсегментаціяпозиціонуванняланцюжок цінностейкластерний аналізметодиСегментація і позиціонування товарів у ланцюгу цінностей транснаціональної компаніїArticle