Гребенюк, В. Ю.Куценко, Тетяна Миколаївна2019-10-252019-10-252019Гребенюк В. Ю. Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринку / В. Ю. Гребенюк, Т. М. Куценко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 25-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2017, [17-19 травня 2017 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 335.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42548ukкомунікаціясуспільствоприбутокпродуктклієнтмаркетингвиробникРеклама та її роль в процесі просуванні товару на ринкуThesis