Зіборов, Михайло ДмитровичВидря, Єлизавета ВолодимирівнаПерерва, Петро Григорович2021-12-062021-12-062021Зіборов М. Д. Digital-маркетинг як об'єкт інтелектуальної власності: сутність та сфери використання / М. Д. Зіборов, Є. В. Видря, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 139-142.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55170Доведено, інструменти Digital-Marketing дозволяють реалізувати практично будь-які завдання, від запуску бренду або нового продукту до глибокого залучення і формування лояльності.ukцифровий маркетингпросування брендурекламаінтелектуальна власністьDigital-маркетинг як об'єкт інтелектуальної власності: сутність та сфери використанняThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329